hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|پیام شهردار قم به مناسبت درگذشت پیشکسوت و هنرمند تئاتر استان قم، مرحوم علی تفضیلیان

قم|پیام شهردار قم به مناسبت درگذشت پیشکسوت و هنرمند تئاتر استان قم، مرحوم علی تفضیلیان

دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در پی درگذشت استاد علی تفضیلیان، پیشکسوت هنر تئاتر استان قم، ضایعه فقدان این هنرمند توانا را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در پی درگذشت استاد علی تفضیلیان، پیشکسوت هنر تئاتر استان قم، ضایعه فقدان این هنرمند توانا را تسلیت گفت.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت اندوه و تأسف خبر درگذشت هنرمند توانمند؛ زنده‌یاد علی تفضلیان بار دیگر خانواده بزرگ هنر را به سوگ استادی برجسته ، متعهد، انقلابی و خوشنام نشاند و موجب تأثر و تألم گردید.

بدون شک تلاش‌های این استاد برجسته از روزهای ابتدایی شکل گیری انقلاب، در حوزه تئاتر مذهبی و آثار شگرف آن، در یاد اهالی فرهنگ و هنر خواهد ماند‌.

ایشان که از اساتید بزرگ عرصه بازیگری و کارگردانی تئاتر بوده و افتخارات زیادی در این مسیر مقدس به همراه داشتند، نقش بسزایی در ارتقاء سطح هنری استان قم ایفا نمودند.

امید که با گسترش روزافزون هنر متعالی و ارزشی ، روح تمام پیشکسوتان و هنرمندان دغدغه مند که تا واپسین لحظات حیات پربرکت خویش غمخوار فرهنگ و هنر اصیل ایرانی و اسلامی جامعه بوده‌اند شاد گردد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت باقرالعلوم علیه السلام، ضایعه درگذشت آن بزرگ‌مرد را به خانواده داغدار ایشان، شاگردان و همکاران و همراهان آن مرحوم و جامعه بزرگ تئاتر استان و هنرمندان و ورزشکاران عزیز تسلیت عرض نموده و در جوار مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها مغفرت و رحمت الهی را برای ایشان مسئلت دارم.

سید مرتضی سقائیان نژاد

شهردار قم

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد